En lugn fredag. Dagens mål.

Nu känns det bra, med helt klart godkänd sömn i natt. Utan sömn, inget bra jobb.

Jag kom hem till Casa L efter klockan nio, och jag tänkte jobba en stund innan jag går till Hagaparken med Elviz. Ikväll vankas häng med Herr H, vi ska laga mat och så får vi vad resten av kvällen bjuder på. Herr H vrickade foten igår, så några långpromenader  blir det inte!

Dagens mål: att i grova drag sätta ihop en ny artikelidé. Kan inte berätta något nu, men det kommer!

Sen - i våras skrev jag en artikel om löpning för tidningen Hälsa. Såg att den del av texten även publicerades på nätet: varsågod!

Näe. Om man skulle ta och sätta igång!

Kommentarer
Postat av: Molly

vilken bra artikel :) det märks, som du skrev i din kommentar till mig, att du brinner för skrivandet, både i dina artiklar och här på bloggen :)



jobbigt med hjärtetrubbel :( hoppas att du känner dig bättre/gladare denna dag och att allt har ordnat sig!?



jag vet inte riktigt hur min höst ser ut, ev. blir det studier eller så blir det till att satsa på ett körkort :)



du får ha en bra dag! kramkram

2011-08-13 @ 10:43:43
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback