Läsa. Skapa. Fundera

Det är lite nervöst här. Eller ja. Inte så, mest att jag väntar på svar - och jag tycker att allt tar sån tid! Men det är jag i ett nötskal - allt ska vara NU! I alla fall ibland.

Bästa boten - mellanmål och lite kaffe. Och sen kanske en promenad med lilla Elvan. Han ligger här bredvid och snarkar. Och nej, det är ingen ny bekantskap - det är världens bästa hund!

Sen är det så. Att jag brukar fundera över vad som är viktigt för mig i mitt liv. Då får jag nämligen perspektiv och kan fokusera rätt. Då blir t ex träningen av, jag ser till att ta ordentliga pauser, jag får inte dåligt samvete för att jag spelar tv-spel. För under vila händer saker ska ni veta. Ni kanske minns vad jag skrev om företagande och fysisk aktivitet? Det var ett tag sen, på den numera nedlagda frilansbloggen, men det gäller fortfarande!







Du är inte i mitt huvud längre. Jag flyger lätt. Men jag kan alltid ta fram dig. Fast vill jag det?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback