Min Nya Leksak

För en stund leker jag med mina manliga drag, och är lite lagom lycklig över min nya leksak




Hårda paket är de bästa



Och innehållet fick mig att vilja pilla mer


Jag kommer närmre det där tillståndet. Helhet



Staden idag bjöd på både solsken och människor. Älska din broder




Du har omvandlats till en skugga. Någons skugga. Du har skarpa konturer, och är snabb att påminna mig om svunnen tid. Du försvinner ändå, bakom hörnet. Och det gör mig inget. Jag vill att skuggan ska upplösas till luft, genomskinlig och osynlig. Vi andas samma luft, du och jag. Men det är det enda vi kommer att dela.
Kommentarer
Postat av: Johanna

Kul!! Glöm inte utforska market ordentligt så du får använda telefonen till fullo. Tex om du använder gratistjänster när du ringer och skriver meddelanden sparar du massor med pengar på telefonkostnader och sms. :) (kanske låter självklart, men jag har träffat mängder med folk som inte använder sin telefons fulla potential och fortsätter tro att de har en vanlig telefon)..

2011-08-23 @ 09:41:04
URL: http://johanna.livskick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback