När man känner. Just det där.

Går omkring med en bra känsla i kroppen. Tjoho säger jag bara! Har varit grymt effektiv här hemma och lagat paj och kokat lite gula brytbönor (tror jag det heter). Jag ska nämligen träffa Maria och Åke vid Vitabergsparken, så vi ska picknicka, dricka vin och titta på Herr Gardell som gästar scenen. Kameran är med! Så både paj, sällskap och annat kommer senare ikväll. Åh, idag hittade jag två jättefina kuddar som var nedsatta. Och lite yogakläder - så allt måste ju fotograferas och jag lovar en massa härliga inlägg framöver!

Jag har samtidigt varit lite trött idag, tagit på mig en aning för mycket. Men! Jag är ändå glad att jag klarar av det!

Dags att göra sig i ordning!





Vad gör du ikväll? Varit på någon parkteater?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback