Det var tisdag idag, eller?

Tvätten är på. Tankefabriken är igång. Jag har två saker jag ska göra innan lunch, varav en redan är avklarad. Sen är det lite småplock, ska bland annat slå in en present (ska träffa några vänner efter lunch, varav en av dem fyller år) och se till att gå osminkad. Jag ska nämligen på makeuprådgivning på Bodyshop senare idag. Vaknade av ett angenämt samtal imorse. Det var någon som tyckte jag skulle vakna helt enkelt. Det gick. Efter ytterligare 20 minuters av "jag drar mig lite".

Life is a journey, not a destination (India Arie i låten A beautiful day, tack vare att Underbara Clara påminde mig om att denna artist existerar)

Ikväll ska jag vara hemma, brukar träna kettlebells i vanliga fall. Men det blir hemmaträning - peppa mig gärna så att det blir av!





Lyckofabriken är i full produktion och återkommer med ett inlägg senare. Temat är som vanligt lycka. Och författaren är som vanligt jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback