Ett hjärta för dig

Ikväll släppte jag på hjärtats kontroll. En aning. Det är ju ändå alla hjärtans dag! Som nu går till sin ände.

Vad passade inte bättre än att baka kanelbullar, bröd och umgås med finaste? Jo, jag hann jobba lite också. Och nu ser jag snön falla mjukt mot marken.

Igår droppade det in ett frilansjobb. Välkommet och nu ska jag planera arbetet - jag är ju en organisatör ut i fingerspetsarna. Jag är nyfiken på när deadline är, och den ger mig en riktlinje på hur mycket som måste göras just nu.

Nu ska jag fixa ett dokument innan jag går och lägger mig!

Och. Hjärtat bultar lite extra nuförtiden. Det är ganska skönt.








En tanke. Ett ord. En handling. En dåtid, en nutid och en framtid.
Kommentarer
Postat av: Jenna

Vad för nytt spännande frilansjobb har du fått? :) Vad roligt att du ska prova fuego! jag hade hoppats på att gå på de andra nyheterna Hit eller Flex, men har tokmycket i skolan och dom krockar med viktiga seminarier så jag får bara inte till det tyvärr. Ska du prova hit och flex oxå?



Japp jag läser juridiken parallelt under terminen, och nu kickade redovisning och organisering precis igång. En stor del av dagen ska jag ägna åt att sätta mig in i Visma :) vilket redovisningsprogram använder du Emilia?



Hoppas du får en riktigt fin dag och att Fuego blir roligt! har fått för mig att det påminner om Zumba som finns på andra träningskedjor?

Kramar

2011-02-17 @ 08:34:26
URL: http://jennas.blogg.se/
Postat av: Linda Ahlsten

Vad rolig din blogg är. kommer med all säkerhet att läsa dina poster igen! =P Hoppas du har en rolig helg :p

2011-02-22 @ 11:30:45
URL: http://jade.se/reseerbjudanden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback