Toppentjejer och en Artikel

Vilken kanondag! Men jag gissar på att morgondagen kommer bli speciell den med...

Maria & Klara kom över strax innan elva, och vi började med att gå runt kvarteret några varv eftersom lilla fröken ämnade att sova alldeles för sött för att väckas. Både jag och Maria frös, men vi pratade på ganska bra, och det kanske gjorde att vi överlevde - och jag fick se nya ställen i området som jag aldrig varit i tidigare. Hemma gjorde vi en kanongod lunch, med sojabullar och blomkåls- och potatismos. Lite grönsaker fick vi i oss också. Klara ämnade att äta det som serverades, det har varit lite si och så med maten de senaste dagarna. Efteråt blev det kaffe med mjölk, och en glad Klara fick se sitt favoritprogram. Hon är så himlans söt!






Tackar tjejerna för en toppendag! Jag hann baka en massa bröd också. Och satt med jobbmailen idag, skickade in arbetsprover och CV till en redaktör som jag tror kan ha nytta av mig! Apropå jobb, i senaste numret av Föräldrar&Barn finns en artikel som jag har skrivit!





Nu ska här kokas en kopp te, ansiktet ska smörjas in, och sen läsa Igelkottens elegans. En frukt också kanske?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback