Mina tre senaste bidrag på Livskick!

Fredag - skönt för en del, andra ska jobba. Men det kommer gå snabbt. Det kan ju vara bra att vara ute på fältet ibland. Idag ska jag göra bönsallad på Ica Nära Aspudden - det ska bli kul, och ikväll ska jag ta det lugnt. Ensam.

Nu är det tre artiklar som har publicerats på Livskick, där jag är författaren. Var så god. Receptet är sen tidigare i veckan.

Recension av Yoga inifrån

Ett härligt räkrecept med mango och chili

Ha hjärnkoll på något viktigt!


Helgen är knökfull. Men i nästa vecka ska det planeras in tomhet.

By the way: Cold play är ruskigt bra!

By the way: skönt att vara sig själv för omväxlings skull. För jag har en skön stil - här borde jag ha med en smiley, men tyvärr. Det finns inga sådana på denna blogg. Men jag ler ska ni veta!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback