Att se tydligare

Dagen igår var speciell, och jag lyckades råda bot mot min spretighet och rastlöshet. De kom tillbaka lite idag - men efter att ha städat köket (det enda jag gör är att städa känns det som!) känns det bättre. Det luktar dessutom färsk basilika i köket, och det är en angenäm doft. Jag lyssnar till Mads Langer och tycker om mig själv. Glöm inte att göra det!


Dagens unna sig:






Planering för dagen: har känt craving efter hemlagad hamburgare. Så jag ska baka hamburgerbröd och steka hamburgare. Återkommer förstås med resultatet!

Sen var det så att bad känns lockande. Men jag får se hur jag gör. Kanske en kvällsdopp vid Liljeholmen? Eller gå nu? Vet inte... Vadå obeslutsam?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback