Färger strömmar därinne

Pust. Kollade igenom alla skor. Och då har jag ganska få. Trodde jag. Hittade ett par som jag aldrig orkade gå in. Men jag tycker de är lite läckra. Kanske att man kan gå in dem hemma? Ja, kanske.

Jag har alltid haft komplex för mina naglar. Usch ja. Inte roligt. Men för några år sedan slutade jag bita på f-nskapet. Och i sommar har jag tagit hand om dem. Idag vågade jag måla färg på dem. Passade på att ta tånaglarna också. Blev faktiskt nöjd! Så nu har jag en svart klänning på mig, klarblåa leggings och rödarosa naglar. Vilken pingla! Ska hälsa på finaste Ulliz och Ida!



Färger strömmar därinne skriver jag. Något hände efter min löpning. Tjoff och jag ser klarare. I mitt innersta börjar nu fäger att strömma. Ibland så starkt att jag vill gråta. Jag tror det är en form av lycka och tacksamhet som jag inte vet hur jag ska hantera.



Kommentarer
Postat av: Dorota

Så fina de är! Dina naglar och skor! Har du köpt nya skor? Eller var har du hittat de? Kramis

2011-07-26 @ 22:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback