Hur brutal & ärlig får jag vara?

Sitter och tänker på detta med bloggvett. För det har jag. Frågar till och med myrorna och fåglarna om det är okej att jag publicerar bilder på bloggen. Jag har aldrig spytt galla på någon, varit arg på någon annan än mig själv eller ens närmat mig att kritisera någon. Jag är bloggängeln själv. Och om jag är sugen på att frottera mig i mina kärleksbekymmer så sker det bakom väl valda "mellan-raderna" ord. Det positiva är att jag aldrig behöver stå till svars för vad jag skriver. Det negativa är att jag ser min ventil som lite snäv. Klockan är nu 14.55 och om 35 minuter ska jag hemifrån, för att träffa Herr H på stan. Då ska jag vara färdigsminkad, ha tagit med min en Dramaten-vagn (ska handla stora mängder mjölk och nyponsoppa, bland annat, till kvällen volontärarbete) och dessutom känna mig ostressad. Så jag lämnar min brutalitet och ärlighet därhän. Men jag kan ju inte låta bli att undra. Hur det skulle vara att ta fram den ibland.

Åsikt någon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback