Jag står inte ut! - eller det är kanske just det jag gör?

Lukten av schabowy kan få vem som helst hungrig (Dorota, hjälper du mig med översättning till svenska?). Jag väntar tålmodigt. Pillar lite på nagelbanden. Surfar. Jag är så hungrig att jag just nu till och med skulle kunna äta en biala kielbasa (vit polsk korv, något som jag verkligen inte gillar). Ok. Kanske inte ändå.

Igår natt fick jag den igen. Det var länge sen nu. Men där låg jag nu i min egen oformade ångest. Den drog och slog i bröstet, den ville ta över. Tårarna rann lite grann och jag kände mig så förbaskat ömklig. Men det var inte hopplöst, jagv visste att den skulle ta sig vidare. Men lite obehagligt ändå... Därför var löpturen idag precis vad jag behövde!

Idag tänker jag vara en lycklig prinsessa!



Kommentarer
Postat av: Camilla

Du tar kontroll! Du bestämmer, du är chefen.



Var en glad prinsessa och dansa glatt genom dagen.



Kram till dig.

2011-07-03 @ 13:52:10
URL: http://blogg.topphalsa.se/lillmamman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback