Sommaren i varma ordalag!

Jag hade skrivit två texter. Som jag kände mig nöjd med. Då bestämde sig datorn för att stängas av. Och sen var de texterna borta. Surt sa räven. Att spara är underskattat!

 

Det är ingen idé att försöka minnas vad jag skrev. Så jag börjar med något helt annat. Jag tänker på vad sommaren mer har att erbjuda mig. Och jag känner mig glad! Nästnästa vecka bär det av till Rättvik – tillsammans med finaste K! Om det inte vore för henne, hade jag kanske inte åkt! Tack K! Melissa Horn ska dessutom släppa ett nytt album i september, och det kommer hamna hemma hos mig också. Det lustiga i sammanhanget är att jag inte ens har en CD-spelare. Men jag får spela skivan på datorn helt enkelt. Låten Innan jag kände dig har redan hunnit bli en favorit!

 

Andra positiva saker denna sommar:

 

Jag ska träffa Dorota och Martin!! Åker till Lund några dagar med andra ord, hoppas på fint väder!

Gatan” ska jag vara på två gånger i juli, skönt med lite vardag!

Jag får träffa dig nästa vecka. Det ser jag fram emot!

Herr Höckert och jag har sagt att vi ska ha lite kvalitetstid! Jag hoppas förstås på ett besök i Tyresta Nationalpark!

Ulliz och Emily. Ett måste för mig. Mina änglar!

Bröllop i augusti! Är på jakt efter en klänning – någon som vet var jag kan söka?

Löpningen fortsätter jag med

 

 

Kommentarer
Postat av: Dorota

Jag kan visa dig några affärer med fina klänningar i Lund och Malmö :-) Kram

2011-07-02 @ 16:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback