Livet när det är som. Bäst!

Åh. Det händer egentligen inte så mycket här. Men ändå - himla meditativt att stå och stoppa in små aluminumrondeller i plastkorkar. Eller varför inte markera små mini-glasflaskor med signerad tejp? Favoriten är nog ändå att höra min pappa högtidligt deklarera att "nej, vi ska inte med på lunch. Vi äter i lunchrummet" - jag tror det är första gången pappa käkar lunch i lunchrummet med medtagen mat. Veckans snackis!! [smiley!]

Apropå meditativt - i det senaste numret av Tara (nummer 9) finns en av mina artiklar med! Jag ska fråga om jag kan publicera några bilder av artikeln - så håll utkik! Annars är det bara att inhandla och kolla in sidan 106 och framåt...!

Dags att läsa lite. Eller umgås med farsan. Livet leker!

Här kommer en fin bild från förra veckans möhippa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback