Att jobba & få inspiration

Det är klart att jag ibland undrar varför jag gör det jag gör. Skriver. Och säljer. Och våndas. Och så kommer jag på mig själv - vad roligt jag har det! Framför allt finns det källa till inspiration i det jag gör. Hur då? Jo men ta det här med löpning till exempel. Jag tillhörde kategorin människor som tycker att löpning är trist, jobbigt och monotont. Men efter min intervju med Ingmarie Nilsson, hände något. Hon var superbra på att få mig inspirerad - allt hon sa kändes lockande, plus att hon tog upp de typiska misstagen som man gör. Där såddes alltså ett frö - himla roligt. Och nu är jag en av dem som riktigt längtar efter nästa löppass. TACK Ingmarie, tack till mig själv för att jag gör det jag gör och tack min kropp för att du orkar bära mig!

Den här låten gör mig...tacksam och lycklig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback