Det damp ner en tidning...

I det nuvarande numret av Hälsa, nummer 4, finns en artikel som jag har skrivit! Den handlar om löpning, och det kändes himla kul att se resultatet. Givetvis ska ni få se lite grann!



Apropå detta med springning/löpning. Jag har haft känningar i halsen de senaste dagarna, så ett pass har jag missat. Det känns trist, men idag ska jag på´t igen! Så jag ska först göra ett corepass, och sen ut och köra en halvtimme.

I fredags efter jobbet var det lite fest hos fröknarna Leback... Återkommer med bilder från en mysigt ommöblerad lägenhet - det var nämligen omflyttningsfest!

Hoppas att ni än så länge har haft en skön söndag!
Kommentarer
Postat av: Petra

Grattis! Vad kul :)

2011-03-27 @ 19:22:56
URL: http://petra.livskick.nu
Postat av: Johanna

Riktigt roligt vännen!!! Inte så roligt dock att du känner av halsen. Men du är så långt före mig så nu kanske jag kan hinna ikapp... :P

2011-03-28 @ 11:41:09
URL: http://johanna.livskick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback