Den som söker finner

Sen. Men kanske också nu? Det är nu jag lever mitt liv. Inte sen.

Ofta finns framtiden i mitt huvud. Som att det var nu. Men så är det ju inte. Så då gäller det att ändra fokus.

Några stunder de senaste dagarna. Har haft en fin vecka och tidigare helg!



Testade en ny god pasta från Zeta. Och till det en god improviserad pastasås. Parmesanen var pricken över i:et



Det kan vara okej att gå upp 06.30



Matlagning i fokus - här ugnsrostade grönsaker med en grymt god olivolja (Novello från zeta!) och färsk ekologisk timjan



Det hann bakas grahamsbullar med fikon och cashewnötter, en del med valnötter också
Foto: C. Lind



Och vi har ett resultat
Foto: C. Lind



Färg i tillvaron


Låt mig finna
Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar

2011-11-16 @ 13:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback