Hjärtats Rum. Hjärtats Ruta. Du.

Jag går in stenhårt för det här med min ruta. En regel som gäller där är: begränsa dig, ofta. Jag säger som så här: det är inte lätt. Men jag står på mig. Lite enklare, lite mer vara. Och om det nu ska vara något göra med i bilden, så ska det vara noga utvalt och uttänkt. Slösa inte med din tid. Den enda jag vill slösa tid på är dig.

Här kommer några saker som fick plats i min ruta denna helg. Färgerna representerar hur mitt hjärta mår just nu. Hela paletten.


Rött. Och jag är dessutom på jakt efter ett par röda handskar som jag såg på Åhléns



Orange. Värme. Du



I fokus. Lila. Djup


Inte ensam



Jo. Du fyller min ruta





....
Kommentarer
Postat av: Svenne

Gillar

2011-10-09 @ 20:43:15
Postat av: Anonym

Gillar det där med rutor. Själv måste jag ha mitt liv i rutor, inte flera rutor utan bara några stycken, var för sig så jag kan se från mitt håll hur rutorna står där och det är ordning och inte kaos i mitt liv.



istället för enkla nettan har jag kommit på att jag kallar mig enklan istället.

2011-10-17 @ 18:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback