I min Ruta. Tankar om stort & smått.



Det är inte helt lätt
. Att skala av. Att vara i Rutan. Den har dessutom inte så mycket plats, lilla Rutan. Det handlar helt enkelt om att välja bort och välja klokt. Det skulle vara toppen om jag nästan hade lite tråkigt, för att dra det hela till dess spets. Men jag har det bra, äter regelbundet och tränar. Och ser min tid som värdefull. Det är en förutsättning för att kunna vara i Rutan.



Selection of moments


Träffade Ulliz i söndags. Vi promenerade i Haga efter en....


....jättegod lunch!



Elviz var med på ett hörn



Hann se lite allt möjligt



Tyckte livet var vackert



Jag och Herr L var och handlade mat till middag häromdagen. Katter som försvinner är dessvärre vanligt



Vi äter middag mest hela tiden. Och lite annat också.



Jag tycker om att vara i mitt liv nu




Om du inte har lyssnat till Eva Cassidy föreslår jag att du gör det. Himla bra. Faktiskt!



Du. Kan inte annat än le
Kommentarer
Postat av: Svenne

Gillar

2011-10-18 @ 17:45:35
Postat av: Kinga

Åh mys mys! Jag vill också vara i ditt liv nu!

2011-10-18 @ 21:11:59
Postat av: Johanna Arogén

Älskar dina bilder från Stockholm!!! Tack för pratstunden idag vännen!

2011-10-18 @ 23:28:08
URL: http://johanna.livskick.nu
Postat av: Petra Liuski

Eva Cassidy är fantastisk!

2011-10-19 @ 13:53:16
URL: http://petraliuski.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback