Oj. Då var Topploppet här!

1 oktober. Solen skiner. Jag är frisk - nu kör vi! Jag är med i laget Ett dussin pannor som har har Suzan som lagledare. Hon peppar på sin blogg om träning, varje dag! Jag och Suzan har jobbat stenhårt på att ordna med extra sponsorer till detta lopp - och i ett senare inlägg ska jag visa vad laget har fått! 7 sponsorer är med, och det har varit ett sant nöje att få till det! Suzan har dessutom också varit grym på att marknadsföra det hela! Men det är klart, lite annat har cirkulerat i huvudet på En Emilia. Vi tar det i bildform!



Kläderna förberedda denna morgon. Snart frukost...



Igår var jag av någon anledning väldigt produktiv...



Så jag ordnade ett ärende på detta verk. Det handlar om företagsnamn...



Jag åkte in till Gamla stan igår, massa folk vid vattnet. Jag fick ett telefonsamtal från finaste....



Och vi var båda i Gamla stan. Så vi sågs. Detta var vår utsikt...



Denna kväll såg vi en hel del trubadurer



Blev bjuden på fika. Tog vit choklad att dricka. Varm av både och...



Herr H och fröken Syster var hemma hos mig igår kväll. Idol, soppa och te. Ja tack



En ny månad i min Hello Kitty kalender. Min september var precis så som jag ville. Om inte bättre...



Löven utanför mitt fönster ändrar färg. Men mitt hjärta är oförändrat



Jag tappar orden. De studsar upp, ett efter ett och landar i hjärtat. Kärlek, rus och glädje sover därinne nu.





Kommentarer
Postat av: Svenne

Gillar

2011-10-03 @ 22:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback