Bara rakt av. Lycklig.

Kopierar Petras lista här och nu:


Dagens:

bökigaste: min syn på kärlek

…bästa känsla: att tillsammans med A-C fixa en grym återträff!

…trevligaste: Återträffen i min kyrka!

…besvikelse: att jag inte kan bryta

…lyxigaste: äppelpaj med vaniljsås

devis: be honest

…mest oförberedda: att J finns där utan att jag behöver anstränga mig

snällaste: A-C som ställde upp!

mest spännande: måla kökshyllan (snart klar hörrni!!)

miss: att tiden går fortare än vad man kan tro

energiboost: Suzan!

härligaste: tanken på att det kan bli bättre

godaste: OOOps - äppelpajen igen!

insikt: att jag vill ha kärlek i mitt liv

…mest intressanta: jag!

...äckligaste: en pissoar vi gick förbi. Men det var i o f s igår!

skönaste: Melissa Horns nya skiva!

känsla: kärlek!

mest frustrerande: att jag känner mig avvisad

morot: att sälja mer artiklar!

 

 

Träffade de här sötnosarna idag! En kortis, men sjuttsingen vad härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback