Höstlig inspiration


Efter ett förmiddagsmöte med stor portion inspiration och framtidsutsikter i fokus ville jag bara ut och röra på mig. Det blev en promenad från Skanstull till Årstadal, cirkus 5 kilometer. Jag har ju inte kunnat springa på grund av mitt knä. Det glädjande beskedet är att jag kommer kunna testa imorgon! Så jag misströstar inte! Men respekterar kroppen!



Ibland kan man må såhär: lite under ytan och stukad




Träffade på denna unga dam, och frågade om jag kunde ta ett klick. Och vi passade på att byta bloggar. Klicka här om du vill veta vem Antonia är



Den krispiga luften infann sig nästan. Vatten är just nu det bästa jag vet. Next to Melissa Horn



Någon var tidig med vantar. Och med att tappa dem



Jag sökte hösten och jag fann den



Har gått förbi dessa säkert 1000 gånger. Äntligen klickade det till


Till dig från mig



Kärlek till färgens årstid


x 2



Just idag är jag bäst. Och himla bäst efterrätt också



Följ mig på twitter! EmiliaMorgonsol



Det kittlar i området för hjärtat
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback