Lördagen som sedan blev söndag

Jag kunde ha stannat tiden mellan lördag och söndag. Så bra hade jag det. Ni undrar säkert vad jag menar. Jag kan avslöja att:



jag blev bjuden på en mycket god räkmacka...



som sedan kompletterades av denna nya favorit - det var något om en grek....



Temat för kvällen...



Mysigt kan vara ett ord som beskriver kvällen


Och många timmar senare kom söndagen. Jag och Herr H bjöd in vår favoritkundaliniyogalärare med tillhörande dotter L - åh. Jag tycker om barn tror jag!


Ja men ni ser själva hur trevligt vi hade det!



Janne tog med sig mycket god efterrätt - det här måste testas! Riktig glass skulle jag vilja säga! Toppbetyg!



Jag framkallade några leenden hos denna sötnos. Men just här undrar hon nog vad som händer!



Vi tyckte att en promenad skulle vara bra. Det var det också!



Ja. Just ja.



Emilias goodiebag som Svenne fick hem: lasagne, linssoppa, morötter, hummus och lite te.


Kommentarer
Postat av: Suzan

Nice med goodiebag ;)

2011-09-27 @ 20:02:59
URL: http://www.ettdussinpannor.blogspot.com
Postat av: Petra

Vilken dag! Härligt :)

2011-09-28 @ 09:53:03
URL: http://petra.livskick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback