Onsdag - Reload Brain

Brrr - det är nästan lite kallt i lägenheten - får värma mig med en kopp kaffe!

Har en hel del att göra, och då brukar jag skriva ned det på papper och strukturera dagen efter det!

Dagens att göra blir

*skicka iväg en artikelidé
*sätta upp kökshyllan med hjälp av morfar - nu är målet nära!
*skriva en ansökan till en fond
*rensa inkorgen


Sen! Jag ska få till ett löppass!

Yoga ikväll!

Just ja - jag har fått indikationer av er att bloggen inte riktigt fungerat som den ska. Lösningen kan vara att facebook-gilla-knappen måste bort. Därav är den nu - borta! Den känns tråkigt, men det är inte mycket att göra! I framtiden kanske bloggen kommer att flytta - vi får se. En sak i taget!



Djurgården i helgen
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback