Söndag. Vilans Dag. På riktigt

Jag testade en kokosolja, har fått rekommenderat att steka pannkakor i dem - mycket bra!



Hann shoppa lite efter kyrkan. Mina favoriter från Dr Hauschka. Clay masken är första gången jag köper



Rekommenderar Götgatsbackens hälsokost - fick massor att prova (de platta grejerna på bilden)


Det var länge sen jag hade en sådan lugn söndag. I det stora hela: ett kyrkobesök, lite shopping, hem och steka pannkakor, titta på film The Lincoln lawyer (helt ok, spännande och intressant), ta ett långt bad, och nu har jag möjlighet att göra vad jag vill. Ska kika lite i almanackan för att se vad veckan bjuder på.

 

 

Kommentarer
Postat av: Kinga

Inbillar jag mig el. har du blivit (ännu) vackrare? Kanske också borde börja med löpning! :)

2011-09-19 @ 02:13:51
Postat av: Kia

HURRA!!!!

Jag kom in på din blogg. Nu fungerade det med min iPad, skam den som ger sig!

Hoppas allt är bra med dig.

Jag ska också steka pannkakor i kokosoljan en vacker dag.

Kram

2011-09-19 @ 20:15:00
URL: http://Kiabloggar.wordpress.com
Postat av: Malin

Trevligt... älskar kokosoljan när man steker kyckling, supergott!

2011-09-21 @ 12:45:04
URL: http://kanjagkandu.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback