Sofiero & Helsingborg

Jag gillar att vara hemma. Men ibland är en utflykt det som får mig att vakna till. Vi var ett helt gäng igår som åkte till Helsingborg och trädgårdarna i Sofiero. Väldigt fint väder, och väldigt mycket att se.
 
Efter Sofiero åt vi glass på Pistachia, en tradition när jag är i Helsingborg. Eftersom jag vet att glassarna är mäktiga, så blev det en kula citron, och en choklad. Och vilka kulor sedan! Kaffe blev det också...
 
Nu lite färgsprakande bilder!
 
 
 
Grönt, blommigt, lummigt.
 
 
Fanns mycket att se.
 
 
Blommor i olika konstellationer, överallt.
 
 
Man får ge bort pussar ibland
 
 
Och sen titta vidare
 
 
En mycket fin dag
 
 

En underbar dag, som avslutades med kubb och middag. Till lunch blev det en räkmacka.
 
Tack Dorota, Martin & lille G!
 
Och det var trevligt att träffa A, G och S
 
Tack min käreste för att du finns!
 
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Sara Jonsson.

Synd att jag inte var i stan. Hade varit trevligt att ses! :-)

2012-08-12 @ 17:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback