2012 - precis så!

Det är klart att jag ska summera kära vänner! Jag har bläddrat i arkivet, och jag måste säga: ett år är lång tid!
 
 
 
Jag tog med mig Maria hit. Vila, sol, läsa, äta och andas!
 
 
Jag och kärleken gick på Fotografiska, kollade utställning och åt gott på restaurangen! De har grym mat på Fotografiska!
 
En present i min smak från kärleken
 

 
Jag hälsade på i Lund. Någon var väldigt gravid!
 
 
Det promenerades en hel del. Och fotades!
 
 
Härlig träningshelg - ser fram emot 2013 års version!
 
 
Årets godaste kanelbullar intogs!
 
 
Hängde även med bästa vännen. Och höll föredrag på Hälsodagen på Eggeby Gård
 
 
 
Vi hälsade på pappa i Uppsala. Och promenerade. Och hade kul!
 
Ett foto som Christofer tog på vår promenad!
 
 
En liten tjej fyllde tre med buller och kalas!
 
semestertider
 
Warszawa en sväng
 
 
Åkte med Svenne till Drottningholm
 
 
Yogaläger deluxe. Som jag vill dit igen...
 
 
Hängde med fröken Asia en sväng
 
Latade mig vid Marias koloni med min kompis Klara. Jag fick också vattningsansvar som jag tog på största allvar!
 
 
Vi åkte på gemensamt uppdrag till Motala. Men det bästa besöket var i Löddeköpinge, hemma hos Dorota, Martin och lille G!
 
Utflykt!
 
Sen var jag och Herr H, Sven, en sväng förbi min yogalärare!
 
En vacker promenad
 
Kanelbullar behöver alla ibland
 
 
Ett år firas, och jag har nu något som glimmar på ringfingret...
 
 
Jag träffade en av mina fina vänner. Hennes blogg, kika och bli berörd! Jag gillar Johanna toppenmycket!
 
 
Vi fick låna ett häftigt objektiv
 
 
Jag sprang för allt vad jag hade - Hässelbyloppet!
 
 
 
Mat, mera mat
 
 
Jag har läst en massa böcker i år, bland annat denna som jag tyckte var intressant!
 
 
Jag gjorde egen musli, igen...Rekommenderas!
 
 
Jag hann träffa vänner - här på ett event
 
 
Gröna Linjen, något som följer mitt liv. Här sista delsträckan med Svenne
 
 
Och samma sträcka springs också! Ser fram emot att springa de sista elva kilometrarna med denna tjej!
 
 
 
 
Självklart fanns det stunder som betydde mer än andra. Men det jag vill säga är att jag vill fortsätta sträva mot mer harmoni, mindre prestige, mer matlagning, mer träning och framför allt
 
....inte maximera....
 
utan
 
....vara där, i alla stunder.....
 
Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket händelserikt år! Roligt.

2012-12-29 @ 11:17:39
Postat av: Johanna

Fina bilder! Tack för att jag fick vara en del av ditt 2012!! <3

2012-12-30 @ 15:31:14
URL: http://johanna.livskick.nu
Postat av: Suz

Underbara bilder! O Gerdahallen ligger här i Lund :)

2013-01-04 @ 15:27:34
URL: http://www.icanrestwhenimdead.com
Postat av: felicia

åå den första bilden är precis vad jag önskar mig nu.. guud så underbart!

2013-01-09 @ 12:48:11
URL: http://tkhl.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback