B.A.B.Y - kvällen den 29 november

Träning är ju speciellt på det viset att de som älskar den, kan inte vara utan den. Det blir som en drog, fast förhoppningsvis i positiv bemärkelse. Därför vill jag gå i god för att träning är en av de viktigaste sakerna i mitt liv, för min kropp och för mitt välbefinnande!
 
Apropå träningsälskare. Jag var på en invigning i torsdags, som anordnades av nätverket B.A.B.Y. Lokalen var inne i stan, på Rosa Skrot.
 
Nätverket har tolv ambassadörer, bland dem Terese Alvén, Jenny Sunding och Magdalena Bibik
 
Det var en kväll där vi fick möjlighet att träffa gamla som nya ansikten. Jag blev förstås extra glad över att få se, Betty, Sofia, Annika och Helena!
 
 
Och så var det bästa Magdalena Bibik. Träffade henne första gången i Motala, och sedan har jag sett henne på stand-up tillsammans med Janne Westerlund. Vad ska man säga? Hon är alltid positiv och ger allt!
 
 
Visst ser jag väldigt bekväm ut på sista bilden?
 
Sen träffade jag även på en nygammal vän, som jag inte sett på evigheter, fina Kia
 
Det jag vill skriva är: det är så roligt att man har dessa blogg- och nätvänner. Annika och jag har tränat ihop, Betty ser jag titt som tätt, trots att hon inte bor i Stockholm. Sofia och jag planerar en fika framöver. Och Helena avslutade kvällen med att fråga om jag ville ta en långpromenad - hur bra är inte det? Ja, helt enkelt schyssta träningstjejer som verkligen motiverar mig till att fortsätta!
 
 
Ja, till mina blogg & nätvänner!
 
 
Det finns ibland stunder av ren och skär tacksamhet. Till exempel att jag nu kan träna - det känns fantastiskt rent ut sagt. I veckan blev det tre pass:
 
Core
2 gånger styrkepass som jag fått av en PT. Det är ett pass för hela kroppen, men mest fokus på rygg och ben. Dessutom ska jag köra armhävningar, vilket inte bara kräver styrka, utan tålamod och mental balans. Jag kämpar på.
Kommentarer
Postat av: Helena

Adventskram till dig!

2012-12-02 @ 17:47:59
URL: http://www.angel19.blogg.se
Postat av: Annika

Haha älskar dina bilder. Du är en frisk fläkt inom blogg- och träningsvärden! Kraam

2012-12-02 @ 17:50:49
URL: http://strongday.se
Postat av: Kia

Åh, det var ju så kul att träffa dig igen! Men det är jag säker på att du märkte att jag tyckte.

(Jag har ny bloggadress: www.trettioattusen.wordpress.com - där finns ett foto på dig, Emilia :))

2012-12-02 @ 21:04:06
URL: http://trettioattusen.wordpress.com
Postat av: Uppochhoppa

Du är så himla härlig! Kram!

2012-12-04 @ 07:25:19
URL: http://www.uppochhoppa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback