Tiotusen celler av kärlek vibrerar

Mitt sätt att säga: livet är härligt

Vi kikar närmre på de senaste dagarna


Fördel när man har ont i ryggen: käreste och Herr H lagar coq au vin - alltså kyckling med vin i gryta. Ej att förglömma de morötter och svamp som Herr H hade ansvar för. Otroligt gott! Vi handlade bland annat på Hötorgshallen - fantastisk kyckling och fin persilja!    Foto: C. Lind




Ont i ryggen är ingen orsak för att inte röra på sig. Jag gick ut och letade....



Jag fann en stege



Jag fann minimalt med färg



Snön tynger



Jag fick en bok igår. Inspiration till att städa kökshyllan infann sig



Gillar datorn. Men gillar också soffan. Ommöblering är på schemat.





Fyra månader av kärleksvibrationer i hjärtat





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback