Drottningholm i våra hjärtan

Igår var en dag där jag landade i sängen. Utmattad på något konstigt vis. Ingen lust, ingen ork. Tur att mitt hjärta känner mig. Det blev en kväll av lugn och ro och ett försök att återgå till mig själv. Svårt, men inte omöjligt.
 
I förra veckan var det många aktiviteter. Några riktigt vackra sådana. Vi börjar med min & Herr Höckert totala trots mot vädergudarna. Och trotset lönade sig, solen visade sig, och eftermiddagen blev finfin.
 
 
 
 
Sven bjöd på våffla med kaffe. Ganska obligatoriskt om man är på Drottningholm
 
Vi tog en promenad på 5 kilometer. Härliga utsikter & en sol som värmde. Kameran klickade mest hela tiden
 
 
 
Sprakande färger på en Trädgårdsutställning
 
 
Grönt är skönt. Och just nu är björkar min passion. De är så vackra!
 
 
Min medvandrare Sven. Fin grön matchande tröja
 
 
Vi avslutade promenaden med att sitta och lyssna på fontänens brus
 
 
 
 
 
10 månader av koncentrerad kärlek. Jag blir ju alldeles yr. Och lycka är bara förnamnet. Att ha träffat Dig gör att mitt hjärta fylls till brädden. Älskar dig.
Kommentarer
Postat av: Dorota

Är så glad för er skull! Kram

2012-07-25 @ 22:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback