In food I rest! And a visit at miss Asia´s place!

Umgås man med mig mycket så finns det en insikt som kommer till dig.

Jag är ett matmonster.

Hur då?

Tja, hungrig mest hela tiden. Och jag hymlar inte med det. Ska man umgås med mig är planeringen oftast utifrån maten

Ibland kan det här vara jobbet - jag tycker att jag nyss ätit, och ändå är jag hungrig igen (?)

Men oftast är det faktiskt underbart. För mat är en trevlig grej. Jag lagar det mesta själv, eller tillsammans med mitt hjärta eller mina vänner.

Här kommer några saker som funnits på menyn den senaste tiden.



Alltså den där soppan är helt gudomlig - och dessutom mättande. Receptet hittade vi i senaste Fitness Magazine, som har kostspecial i sitt senaste nummer. Tidningen är hemma hos C just nu, men jag kan avslöja att det är ädelost och philadelfia i denna soppa - rekommenderas (ska lägga upp receptet inom kort!) Senast jag åt den gjorde jag två wraps till - en med lax och en med ost. Senare på eftermiddagen gjorde jag iordning en mangosmoothie på pakistansk mango - bara att mixa med vaniljyoghurt! Lägg lite bär, hallon och nötter på!


I förra veckan, om jag inte minns fel, var jag och hälsade på fina Asia! Hennes passion är design och illustration och hon har en egen hemsida också! I dagarna började hon sälja sina verk via etsy - det kan jag rekommendera att klicka in på!









Apropå mat igen.... En finfin fika blev lite våfflor med jordgubbar och grädde när jag var hemma hos Asia!






Nu är det så att jag är

hungrig igen



vi ses igen!


Kommentarer
Postat av: Asia

wow, these pictures are G R E A T! Tack så mycket for the lovely feature:) xoxo

2012-07-10 @ 21:27:52
URL: http://asiapietrzyk.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback