Ekologisk och Waldorfsk upplevelse i Uppsala



Jag är fortfarande inne på helgen som gick - och insåg att det finns massa bilder att välja mellan! Därav en massa kollage som jag har gjort i Picasa.

Let´s go!





Klick klick - dagen gick i fotografins tecken!



Vi blev hitbjudna....



Det blev en kalasgod buffé i antroposofisk miljö borta i Hågaby Centrum! Vi åt soppa, marinerad broccoli och blomkål, groddar, gott bröd och annat gott!



Tant Gröns skafferi - the place to be... Här skulle jag kunna vara en hel dag!



Det blev quinoa, två fina tvålar, ekologisk lantbuljong och kamomillte



Lite underhållning bjöds det på. Här var menyn för buffén. Glad att jag hade på mig gympadojorna - bekvämt att spatsera runt!



Vi fick möjlighet att hälsa på en lekskola...



Klick klick




Nöjda med första delen av dagen!








En stund senare
Var jag
Där
Med
Dig






Kommentarer
Postat av: Svenne

GILLAR!!!

2012-05-16 @ 15:55:13
Postat av: Suzan

Spännande!

2012-05-17 @ 21:06:57
URL: http://www.icanrestwhenimdead.com
Postat av: Matilda

Åh så underbart det ser ut!! Verkar av bilderna att döma att jag måste ta mig dit i sommar :)

2012-05-22 @ 06:45:18
URL: http://matildamodigh.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback