Ge din hjärna vad den behöver

Genast spinner jag iväg. Av en endaste anledning. Jag fick tjuvkika på mitt senaste jobb som jag har gjort för Allt om Resor. Jäklar vilken adrenalinkick av att få se sitt eget jobb! Det var så fint! Och efter att ha skrivit bildtexter till reportaget, så sitter jag nu med en hjärna som exploderar av kreativitet och lust. Men det är en overload. För jag vet inte var jag ska börja. Ska jag jobba lite? Eller gå ut och springa av mig? Städa? Fika? Måla? Fota?


The solution:





Så jag väljer att jobba. För trots allt har jag en deadline som ska passas.

Sen får jag fundera på dagens pulshöjning. Kanske går den att åtgärda här hemma?

Sen måste jag ge ett tips. Jag har en väninna. Som gillar grafiska uttryck. Ni hittar henne här! (klicka på bilden nedan) Och Dorota, om du läser detta, så vet du vem det är!






Då så. Dags att göra verklighet av mitt val! En tulpan till er därute! Foto: C. Lind






Din kärlek är oemotståndlig. Svår att beskriva. Svår att vara utan. Ett enda stort ja!







Kommentarer
Postat av: Dorota

Klart jag läser! Aska är jätteduktig!

2012-05-24 @ 21:09:52
Postat av: Asia

Dziękuję Emilka!!!xoxoxoxox

2012-05-25 @ 13:15:32
URL: http://asiapietrzyk.com
Postat av: Tommy

Hej hjäran (hjärtat)

Så här brukar jag göra innan jag påbörjar ett arbete:

Skriver först ned allt som jag kommer på, som bör göras, för att resultatet skall bli bra. Tittar sedan på punkterna och stryker det som jag uppfattar som irrelevant. Därefter skriver jag upp kvarvarande punkter i prioriterad ordning. Därefter håller jag mig till punkt 1 tills jag är nöjd med den, etc. Känner alltid en stor inre tillfredställelse att få dra ett streck över en punkt.....Det är klart att om det gäller ett större projekt börjar jag med en Synopsis.

2012-05-26 @ 15:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback