Kärlek



Jag lovade bilder från Kungsträdgården. På vår 7 månaders dag exploderade körsbärsträden, så det blev en dejt där bland folk och fä. Himla trevligt!





Mat: kärlek



Pink colours rules these days!



Några knoppar fanns kvar i det rosa myllret!



En röd dam fångade denne fotografs intresse



Veckan har varit full av aktivitet - och fortsätter i samma anda! Valborg firades med vänner och inom kort kommer bildrapport. Första maj var en av de bästa dagarna på året med mycket ledigt, promenad i solvärmen och tillhörande vårallergi. En god glass åtnjöts i solen och på kvällen kom morfar och vi körde ett parti schack.


Saker att se fram emot i maj:
Helgen
Träffa denna dam
Vara barnvakt åt lilla L den 15 maj
Träna - ikväll en powerwalk till Kungsan (ca 7 km)
Hälsa på pappsen i Uppsala den 12 och 13 maj
Min bror kommer till Stockholm
Yoga

& lite annat smått & gott



Jag har bestämt mig att njuta en stund varje dag i maj månad - för det är den finaste månaden på året! Häng på det, vet jag!






7 månader. Pure happiness!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback