Nature by Uppsala


I lördags åkte jag och hjärtat ut till Kista för att åka vidare med Herr Höckert till Uppsala! Där väntade pappa och syster Sabina. Lördagen karakteriserades av god mat och en utflykt i naturens tecken. Det sammanlagda antalet bilder för helgen landade på 315 stycken. Jag väljer och vrakar.

Här kommer mitt urval! Bilderna är tagna av mig & C. Lind





Lördagens matintag - en hel drös räkor med olika grönsaker och baguette med vitlökssmör!



Sällskapet var nöjt!



Katten Frasse fick sig tre räkor



Sabina Iphonade



Vi tog sedan våra mätta magar och begav oss ut i grönskan



Kameran smattrade på



Livet ler



Fågelkonferens                                      By: C. Lind



Amazing                                                        By: C. Lind




Friend & Flowers



Sabina by water                             By: C. Lind



Hjärtat tog finfina bilder av vattnet




Gullvivor i fokus



Skogskatt i fokus - något vildare utseende än propra Frasse



Hågahögen



Natur, familj & syre för hela slanten



Söndagen bjöd på Botanisk trädgård & promenad


Bildrapport kommer inom kort!


Tack pappa, Sabina, Svenne, Frasse & Hjärtat för en underbar helg!








Kommentarer
Postat av: Svenne

Tack för helgen och mycket bra bilder!

Kram

Svenne

2012-05-14 @ 09:40:04
Postat av: Tommy

Kära vänner,



Tack för att ni förgyllde min helg. Och du Sven, nästa gång tar vi dom i TP........om bara vår turgubbe Frasse är med.

2012-05-14 @ 14:20:39
Postat av: Ewa Arvidsson

FINA BILDER

2012-05-24 @ 22:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback