Allt för hälsan, särskilt vid förkylning

Åh vad jag tycker synd om mig själv.
 
Men åh vad bra det är att ta hand om sig.
 
#1: riv ingefära, pressa citron, ta en tesked honung - i en kopp och på med hett vatten. Drick och tänk på hur frisk du blir. Det här med vitlök är också en höjdare.
 
#2: bafucin, zyx, esberitox, alvedon, kan jang: känner mig som en riktig pillpopper. En pillpopper vars fästman har ett helt apotek hemma. Kan ju inte säga mer än att jag valde rätt kille!
 
#3: ge dig tiden att bli frisk
 
 
Skog & mark & rörelse
 
Mat i färg, doft & form
 
Januari 2012: Januari 2013 - jag & Maria, den som väntar på något gott...
 
 
Praliner. Blev dagens smakupplevelse. Vi hittade ett stånd på Allt för Hälsan, där de såldes för en femma styck. Det är ju bara att slå till! Nu längtar jag efter ett avsnitt av Downtown Abbey. Och att få bli riktigt frisk. Kärnfrisk. Megafrisk. Värsta friskus ska jag bli!
 
Här skriver jag lite om torsdagens pressträff på Allt för Hälsan, via Livskick
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback