Solsidan - om några minuter

 
 
Kvalitet
 
Om ni visste hur mycket inspiration jag har tankat de senaste tre veckorna. I form av mattankar, i form av nya bekantskaper. I form av nya bloggar, människor och böcker. Möten på ett eller annat sätt. Livskvalitet har fått några nya perspektiv i mitt huvud. Jag berättar om allt detta för fästmannen, och förundras över att han inte storknar. För jag talar i ett.
 

Det vore på plats att tala om livkvalitet igen. Men alldeles, alldeles strax börjar söndagens Solsidan. Och bara det är ju livskvalitet i sig, eller vad säger ni?
 
 
Jag bjuder på några tankar i bildform!
 
 
Det här är förstås förra veckan. För nu är det officiellt vinter i Svealand
 
 
Kalla dagar kräver varma teer. Blev lite förvånad över Garants välpimpade teförpackning. Jag gillar dessutom deras mörka chai. Jag dricker te i kopiösa mängder, och tycker det är det bästa som finns.
 
 
Frostigt värre. Ser nästan lite krispigt ut. Ätbart? Jag tror det här är ett ogräs, det var någon som sa det till mig en gång....
 
 
Dagens promenad och kanske dagens bild. Jag var ju tvungen att leka lite....
Foto: C Lind
 
 
 
Bokomslag?
Foto: C Lind
Red: E Arvidsson
 
Mat och livskvalitet hör ju verkligen ihop. Här ett ihopsläng av grönsaker, bönor, quinoa, spenat & halloumi. Det blev gott och dessutom en lunchlåda till imorgon.
 
 

 I skrivande stund har dagens intag av lakrits förgyllt kvällen ytterligare. Några goda små bitar slank ner. Nu Solsidan, te och mörk choklad!
 
Varm kram, hoppas att ni får en bra vecka!
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback