Ett Livets Körkort

 
"Vad ska det bli av mig?"
 

Laleh sjunger i min dator. Bjurö klubb. Och jag fryser lite om fötterna. Men livet är precis sådär härligt som man kan läsa om. Eller uppleva. Lätt som en plätt, för en stund. Men jag balanserar hela tiden. För det kan lätt stjälpa över. Där i vägkantens gren är det läskigt att köra. Håll dig i mitten var det någon som sa. Ta ett livets körkort.
 
Ligga och läsa ett sprillans nytt magasin, Books&Dreams
 
 

Påminna mig själv om hur kul det är att göra fina kort, här till fina Emily
 
 

Knapra på några sugarsnaps, min nya favorit. Bästa bästa snacksen
 
 

Le en extra gång
 
 
Vilken är den viktigaste lektionen i livet?
 
 

 
 
Vara nära
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback