Hälsodag på Eggeby & annan livsenergi!

 
 
De senaste dagarna har varit spännande! Det kanske är bäst att jag berättar!
 
 
Jag höll ett kortare föredrag om träning på Eggebys Hälsodag i söndags
Foto: Christofer Lind
 
 
Passade på att hålla ett yogapass
Foto: Christofer Lind
 
Igår lagades pestokyckling med en "pasta" av morötter och squash. "Pastan" gör du såhär: hyvla en morot och en squash med hjälp av en potatisskalare. Koka i en minut. Över den strör du zest av citron, och citronsaft och olivolja - mums i kvadrat. Kycklingen bryner du, lägger på lite färdig pesto (eller egengjord), in i ugnen på 150 grader i ca 10-15 minuter eller tills kycklingen är färdig. Servera med pastan, strö över lite sesam för en snygg effekt! Recept från isodieten.se
 
 
Min pelargon tycker att det är vår. Det tycker jag med. Det är bara vädret som inte har fattat
Foto: Christofer Lind
 
Glada dagar producerar en glad Emilia. Hoppas att ni har en fin vecka!
Foto: Christofer Lind
 
 
 
 
Dagens tips!
Musik som spelas om och om igen på min Spotify: Passenger
 
Dagens uppmaning
En timmes rörelse per dag - det fixar vi!
 
Dagens frukost
Yoghurt, kesella, bär och nötter
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback