Vardagens Vackra Vyer

Det är inte utan att jag känner mig rätt bra. Nästan frisk. Och så vet jag att yogan ikväll kommer bli en skön upplevelse. Jag tittar ut i skymningen. Det snöar på, ymnigt. Jag tog en kort promenad idag, runt kvarteret, och fick se fina hus, i olika färger. Tidigare idag var det en hackspett som höll mig sällskap (har ett träd utanför fönstret) medan jag satt och knackade på tangenterna
 
I allt detta befinner sig en gnutta arbetsro. Har skickat iväg några viktiga mail idag. Och jag hoppas förstås på ett positivt gensvar.
 
Så är det såhär. Jag tror jag har ett viktigt meddelande till mig själv. Så jag lyssnar tålmodigt. Men det ekar tyst just nu. Men vänta kan jag också göra.
 
Nu är skymningen slut.
 
Imorgon träffar jag den här filuren!
 
 
 
Vi behöver omväxling ibland - saknar det gröna!
 
 
Färg, mera färg
 
 
 
 
 
Hälsningar från den Vita Staden
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback