Fredag – nu har du chansen...

 
…. att ha en sån där helg du alltid önskat!

 

Jag vet ju själv hur det är. Helgen blir dagarna där du dumpar allt annat. Som du måste göra. Jag tror de bästa helgerna jag har haft är de som varit heltomma. Då kan man ta beslut löpande, istället för att checka av någon slags måste-lista. Du måste ju faktiskt ingenting. Du kan ha en tom helg. Det är okej. Och j-kligt skönt.

 

Leva som jag lär? Nja, inte riktigt. Det finns en lista som ska bockas av i helgen (jaha? liksom). Men jag ska åtminstone roffa åt mig några stunder som bara är för mig. Där jag kan göra sånt som jag behöver. För återhämtning – det är ju något som jag värderar högt!

 

Snälla, låt mig nu hålla den planen!

 

Om du hade en helt tom helg framför dig – vad skulle du hitta på?

 

     Se till att ha den där helgen nu!       

 

En som helt klart har en grym helg är den här fröken: miss Strongday.

Tilllsammans med sin kompis från Träningsglädje-bloggen springer de fyra lopp på Cypern. Så jäkla impad. Och inte alls avis på deras starka kroppar!

 

Foto: Christofer Lind

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback