Inspiration #1: löpning (& dagens fotoshoot!)

 
Jag lovade ju ett inlägg om vad jag har inspirerats av från Allt för hälsan. Men jag väljer ändå att blogga om dagens inspiration, och den stavas Strongday-Annika! Hon är en riktig förebild för mig, för hon utmanar sig själv och kroppen, och tror på sig själv! Hon springer riktigt, riktigt långt (i mitt tycke mätt) och är alltid på bra humör när man träffar henne! Och det bästa av allt: hon får löpning att verka kul. Så min inspiration för i år är: vinterlöpning!
 
 
Idag var det lite speciella anledningar till varför vi träffades. Jag gör ett jobb om löpning som kommer till ett vinternummer senare i år. Mer säger jag inte! Till detta ordnade jag med en fotoshoot, tillsammans med den mycket talangfulle Christofer Lind! För att få till snygga bilder var Casall snälla och lånade ut kläder, och vi matchade snyggt!
 
 
Här kommer några behind the scenes från idag. Det jag faktiskt mest uppskattade var våra goda skratt. Skratt och träning är en otroligt bra kombo - se fasiken till att ha kul!
 
 
Piffa till sig lite
 
 
Inget jobb utan spex
 
 
Fart & fläkt
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Annika - strongday.se

Tack för idag!! och vilka fina ord!!! Stor kram

2013-11-10 @ 20:53:54
URL: http://strongday.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback