Rudolf med röda mulen!

Ja, jag försöker hålla ett gott humör. Fortfarande är det inte klart med lägenheten och jag är nervös pga det. Kan det inte bara vara klart nu? Jaja, det kommer att gå. Det måste gå. Idag på morgonen gick jag upp vid halv åtta för att stänga av väckarklockan, men sedan låg jag en stund till i sängen - och somnade om. Men eftersom jag målar på onsdagar så gick jag till slut upp. Frukosten blev en lussebulle med kaffe från Pressbyrån, mumsimumsmums! Jag ska ta mig en bakdag snart, det är dags för det. Och mina lussebullar är inte nådiga, det vill jag lova.

Mamma vill att vi ska ta en resa till Tallinn tillsammans, men inget är bestämt ännu. På sätt och vis vore det skönt med lite miljöombyte! Vi var ju där för några månader sedan och det var väldigt trevligt. Jag minns att jag köpte ett par goda rooibosteer, det är gott te som är utan koffein. Den med apelsinsmak rekommenderas varmt!

Nu ska jag ta och kolla vad som sker på arbetsmarknaden på nätet - är ju sugen på att hitta ett jobb som passar!

Kram
Arbetssökerskan
Kommentarer
Postat av: Svennis

Män slutar aldrig att göra celler, men han kommer också i en sorts ålder. Den kallas panikåldern.

//Stina 9 år



Även om gamla tanter har en väldigt stor anläggning så är det helt slut på mjölkproduktionen

// Håkan 7 år



Håret blir grått för att hjärncellerna skrumpnar ihop.

//Erland 6 år



............................



Sagt av yngre barn

2008-12-03 @ 21:58:07
Postat av: Emilia

Hej Sven! Tack för ditt kreativa inlägg!



Kram

Emilia

2008-12-04 @ 18:12:06
URL: http://enemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback