Söndagsmys i soffan!

Kära bloggläsare, idag är det tredje advent men vädret gör så att det känns mer oktober ute. Men det går att råda bot på: tänd lite mysiga ljus, koka kaffe och ät en lussebulle (som jag senare ska baka med Svenne): garanterad julkänsla!

Jag har varit uppe sedan tio idag, det började med en adventsmässa i Kungsträdgården. Sedan träffade jag Sven och vi tog en liten promenad. Vi hittade till ett café som heter Dubbel W och där åt vi pasta med Scampi (Sven) och en supergod räksallad (Emilia). Sedan bar det hemåt för min del, lite trött var jag. Det har jag varit hela dagen, höll ögonen stängda mycket under mässan, det gick liksom inte att hålla dem öppna!

Nu ska jag snart gå och hämta Marius och vi ska gå ut i det tråkiga vädret. Det händer inte så mycket i veckan, men kika gärna i bloggen ändå!

Hälsningar
Sömntutan


Den här utsikten har jag...men snart är det flytt!
Kommentarer
Postat av: Svennis

Tack för idag. Det var trevligt. Kändes att det var en slö söndag idag.

Ta det gott ikväll. Kram

2008-12-14 @ 21:02:40
Postat av: Emilia

Hej Svenne! Jo, visst var det trevligt. Jag gjorde inte så mycket mer. Somnade vid sju på kvällen, gick ut med Marius efter tolvslaget och sedan sov jag igen! Nu håller jag på att tvätta, ska snart ner till tvättstugan.



Kram

Emilia

2008-12-15 @ 09:43:23
URL: http://enemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback