En bra nyhet?

Detta skrev jag tidigare idag, men hade svårt att publicera...

Åh, jag vågar inte säga någonting förrän det är klart - men eventuellt har jag en bra nyhet. Det känns som en bra dag idag, så därför har jag nu satt på mig träningskläderna och tänkte gå och träna senare i eftermiddag. Det är lika bra att utnyttja sitt goda humör och faktiskt göra bra saker idag. Har tre möten nu på eftermiddagen, men sen är jag ledig!


Jag har ju inte rapporterat särskilt väl när det gäller sömnrestriktionen och det finns en anledning till det: det har inte gått så bra. Alls. Men vi får se om jag ska testa en vecka till. Det vore bra om jag lyckades, eller hur?


Nu ska jag packa klart ryggsäcken min och sedan gå och köpa ett busskort (aj säger min plånbok). Vi hörs väl senare? Jag vill tacka Dorota för hennes inlägg på bloggen - Tack!


Tjolahopp

Emilia

Kommentarer
Postat av: Svennis

Hej,



det är stora jag här, hihihi. Tänkte bara skriva det här om sömnen. Vad jag förstått så misslyckas du med att sova 6 timmar mellan kl 01 - 07. Men däremot så sover du bra under den tiden och nåra timmar till. Och det är bra. Fortsätt med sömnrestriktionen. Ha det bra,

kram Svennis

2008-11-25 @ 20:09:12
Postat av: Svennis del 2

Spännande med Enskede Gård. Jag håller tummarna och samtidigt inte :) Fast vi har ett gör som det är bäst för var å en och oss. Eller hur ska man skriva, ja vi fattar ju. Jag håller tummarna.

2008-11-25 @ 21:54:14
Postat av: Emilia Arvidsson

åh tack Sven...det verkar som att jag är först på tur för Enskede gård...jag hör av mig när jag vet!



Kram

Emilia

2008-11-25 @ 23:43:54
URL: http://enemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback