Klar och frisk Allhelgonakväll...

...och från och med nu är jag en storstadstjej! Ja, nej, eller jo, för mitt boende är nu mitt i smeten på Odenplan! Och nej, inga inflyttningsfester då detta är mycket temporärt, ska bo här i max en och en halv månad. Sedan får vi se vad som sker. Jag har några saker på gång så det känns inte helt hemskt. Jag är så tacksam att Ulliz låter mig vara här! Vet också att många känner till att jag letar lägenhet och att jag har deras stöd - ni är alla suveräna! Vill också passa på att tacka mamma som hjälper mig med förvaringen av mina saker - tack!

Är nu hemkommen från James Bond-filmen Quantum Solace. Den får tre Emilior av fem möjliga. Det var jag, Sven, Kostas och Carlos som var ute på detta äventyr med plusstolar (dvs att man får lite större stolar som dessutom är reglerbara - men jag vet inte om jag kände så stor skillnad...?) Snart har mitt gröna te dragit alldeles för länge och det ska bli gott att få i sig lite varmt att dricka. Sen mina vänner är det läggdags, jag behöver sova. Och komma upp. Med fokus på det senaste!

Ikväll vänder jag mina tankar till de som inte längre finns med oss. Däribland är det farmor och farfar som jag ibland kan sakna. De gav mig mycket glädje och fina jular uppe i norr. Må ni vila i frid!

Kramar
Emilia
Kommentarer
Postat av: Mariusz

Cześć Emilek;)

Jesteś już dziewczyną miasta? To gratuluję;) Fajnie, że masz takich przyjaciół jak Ulliz, którzy w potrzebie pomogą i dadzą wsparcie. Twoja mama czyta Twego bloga?;) Jeżeli tak to ją pozdrawiam;))

Dziś był dzień wspomnień. Smutny ale i nostalgiczny dzień. Pozdrawiam serdecznie.

Mariusz

2008-11-02 @ 00:14:13
Postat av: Emilia

Hej Mariusz! No tak, jestem, bo mieszkam teraz w centrum razem z kolezanka. Tak, Ulliz jest wspaniala! Nie, moja mama raczej nie czyta bloga. Ona wie ze pisze, ale jakos to jej nie zaciekawilo...Tak wczoraj byl troche smutny dzien, zgadzam sie!



Hejka

Emilia

2008-11-02 @ 14:30:04
URL: http://enemilia.blogg.se/
Postat av: Emilia

Hej Mariusz! No tak, jestem, bo mieszkam teraz w centrum razem z kolezanka. Tak, Ulliz jest wspaniala! Nie, moja mama raczej nie czyta bloga. Ona wie ze pisze, ale jakos to jej nie zaciekawilo...Tak wczoraj byl troche smutny dzien, zgadzam sie!



Hejka

Emilia

2008-11-02 @ 14:30:55
URL: http://enemilia.blogg.se/
Postat av: Emilia

Hej Mariusz! No tak, jestem, bo mieszkam teraz w centrum razem z kolezanka. Tak, Ulliz jest wspaniala! Nie, moja mama raczej nie czyta bloga. Ona wie ze pisze, ale jakos to jej nie zaciekawilo...Tak wczoraj byl troche smutny dzien, zgadzam sie!



Hejka

Emilia

2008-11-02 @ 14:31:52
URL: http://enemilia.blogg.se/
Postat av: Emilia

Hej Mariusz! No tak, jestem, bo mieszkam teraz w centrum razem z kolezanka. Tak, Ulliz jest wspaniala! Nie, moja mama raczej nie czyta bloga. Ona wie ze pisze, ale jakos to jej nie zaciekawilo...Tak wczoraj byl troche smutny dzien, zgadzam sie!



Hejka

Emilia

2008-11-02 @ 14:32:41
URL: http://enemilia.blogg.se/
Postat av: Emilia

Oj, sorry, chyba za duzo razy nakliknelam na publish!



Emilia

2008-11-02 @ 16:16:22
URL: http://enemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback