Köttfärssås och spaghetti....

...det blev min tidiga middag idag. Om en timme lite drygt ska jag in till stan och gå på kvällsmässan vid Kungsträdgården. Sedan är det träff med gamla konfirmandgruppen - funderar var vi kommer att gå någonstans...trevligt ska det bli i alla fall!


Nu är det helt mörkt ute - även fast det är så här varje år vid denna tidpunkt, så känns det ändå skumt. Det är inte konstigt att jag blir trött. Jag har ju dessvärre inte lyckats följa planen att gå upp klockan sju på morgonen - idag var jag så trött, trots att jag la mig klockan tolv, att jag sov till halv tio. Men jag ger ett nytt försök imorgon!


Nu ska jag spela ett parti...pacman!


Tjingeling!

Emilia

Kommentarer
Postat av: Svennis

Har du nåt pacman rekord?

Vi hörs kram Svenne

2008-11-20 @ 22:01:25
Postat av: Emilia

Ja, det har jag faktiskt, alltså mitt eget rekord. Och det är på drygt 92 000 poäng. Satsar idag på att komma över hundra! :)



Kram

Emilia



PS: Tack för den mysiga lunchen idag!

2008-11-21 @ 14:26:26
URL: http://enemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback