Vänner, tro och nytt liv i framtida hav av tankar...

Klockan är snart halv två - hjälp vad sent! Men vad gör man inte för sin blogg? Lyssnar på en gammal Lene Marlin skiva och stressar i huvudet. Så jag säger så här till mig själv: ett inlägg, aftonbön och sedan ska du sova, capische? Ha alltid papper och penna vid sängen så att du kan skriva upp eventuella tankar som dyker upp, så slipper du ha dem i huvudet (en uppmaning till mig själv, men ni andra kan också hänga på, feel free to join!) Fast just nu känner jag mig behagligt trött - har spenderat nästan tre timmar i S:ta Eugenia och firat en fantastisk påsknattsmässa - med tänkvärd liturgi och vackert med tända ljus (hela kyrkan var först nedsläckt för att sedan upplysas av alla ljust so tändes...) Vi satt trångt i bänkarna, men finns det hjärterum så finns det stjärterum!
 
Idag åkte Frasse hem, han hade det nog ganska så bra hos mig! Tog lite bilder och publicerar även från igår, med Agnieszka!

Kram
Emilia





Kommentarer
Postat av: Svennis

Så rara vi ser ut tillsammans :) Och Frasselito också. Tack för allt denna vecka Emilia, vi hörs.

2009-04-12 @ 11:59:14
URL: http://www.dif.se
Postat av: Emilia

Tack själv!



Emilia

2009-04-12 @ 12:27:09
URL: http://enemilia.blogg.se/
Postat av: Nisse Norr

Vad trevligt se att det finns glada lyckliga människor (och katter iaf en).

2009-04-13 @ 14:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback