Det finns stunder som...

gör mig oklok. Eller så här: jag har en del saker att göra idag, men de snurrar mest i huvudet och jag kan inte bestämma mig (jenna, en bloggare, hade liknande problem idag, såg jag!). Så min tanke är så här: jag spaltar upp det här på bloggen och så kommer jag kanske på en lösning. Är ni med?

Skicka en förfrågan till en kund - detta tar ca 45 minuter då jag måste göra ett förarbete
Skicka en jobbansökan - detta tar en timme. Måste fixa lite med CV:et och skriva ett personligt brev
Ringa en potentiell kund - detta tar max 15 minuter
Sola
Äta lunch
Göra klart tvätten
Träna utejympa klockan 18.00
Få en nyckel av Sammy

Jaha ja. Då ska jag försöka med några klockslag här då. Först: vad känner jag för just nu? Egentligen är det två timmars arbete, de två första punkterna. Så jag tar tag i dessa nu på en gång, medan tvätten görs. Och sen kan jag ta det lugnt. Så alltså:

10.20-10.35 - Ringa samtal
10.35-11.45 - förarbete plus mail (la till några minuter för att fixa med tvätten)
12.00 LUNCH (gårdagens lax, yes please)
12.30-13.00 Första hälften av CV plus Personligt Brev
13.00 PAUS - SOLA och GÖRA INGENTING!
15.00 (ca) Andra hälften av CV etc

18.00 Jympa och innan dess träffa Sammy

Se, det var ju inte så svårt, eller hur?

Igår var det ju YOGA med stort Y - fantastiskt bra, jag är alldeles kär i Kundalini Yoga - helt sjukt bra och roligt och avslappnande! Sen åkte vi hem till mig och åt Fjällfil - en ny favorit! Med en massa gott i!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hihi, japp, NU är jag hemma! Och idag blir det mastodontuppdatering... be prepared! ;-)



Kram!

2009-08-05 @ 11:30:06
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback