En morgon. Med sol och holländsk waffle.

Lite gäsp och lite hunger. Och vackert väder. Då är det liksom läge att mysa och ligga i sängen med datorn. Livet är härligt. Och tänker mig en frukost med melon och yoghurt. Kaffe finns inom räckhåll också. Jag upprepar: Livet är härligt. Dagens planering är inte bestämd men Dorota nämnde solning och det kan gå! Och baka kanelbullar kan också vara ett alternativ.

Dagmar har åkt till Göteborg, hon ska på festival där. Hon hade med sig en liten present till mig när hon kom i måndags: sådana goda waffles - ruskigt goda, om jag får säga det själv!

Kanske att jag skulle ta mig till köket ändå. Tänker mig en smörgås med lite ost. Det är inte lätt att blogga på tom mage. Men det var värt ett försök i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Jenna

Älskar planlösa dagar! Då man bara kan vakna, se vad man känner för och ta allt som det kommer :)

2009-08-13 @ 12:12:48
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback